شتابدهنده کسب و کارهای نوپا

با مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شتاب‌دهنده‌ها به کسب‌وکارهای نوپا و تازه تاسیس خدمات مورد نیاز برای رشد و بقا را ارائه می‌دهند و در ازای خدمات ارائه شده درصدی از سهام کسب‌وکار مربوطه را دریافت می‌کنند.

شتابدهنده مازیکو، در سال ۱۳۹۸ با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپای دانش بنیان، فعالیت خود را آغاز نموده است و شرکت پیشگامان الکترومکانیک مازند با شماره ثبت ۷۱۰۷ در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است. فعالیت اصلی مازیکو، ارائه خدمات متنوعی همچون آموزش، فضای کار اشتراکی و اختصاصی، منتورشیپ، مشاوره حقوقی و مالی، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد تیم های نوپا و … می‌باشد.

خدمـــات مازیکــــو

تجاری سازی و اخذ مجوزها و استانداردها و ثبت شرکت
خدمات زیر ساختی شامل سرور، اینترنت، تلفن سانترال و سرویس‌های ابری
تأمین نیروی انسانی
خدمات حقوقی
خدمات مالی و حسابداری و مالیاتی
سرمایه گذاری مستقیم
دسترسی به سرمایه گذاران
(اخذ تسهیلات از پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و …)
فضای آزمایشگاه و کارگاه
فضای اختصاصی و اشتراکی
آموزش
راهنمایی و مشاوره
(کسب و کار/ ایده/ فنی / حقوقی / مالی)
شبکه منتورینگ و کوچینگ

اهداف

هدف ما در مازیکو کارآفرینی، شناسایی و کمک به رشد و پیشرفت فناوران نوپایی است که می‌خواهند در دنیای اطراف خود تغییری ایجاد کنند، کسب ‌و‌کاری در سطح ملی و سپس جهانی خلق کرده و دنیای بهتری بسازند.

ماموریت

ما قصد داریم با در اختیار قراردادن فضاها، زیرساخت‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات و کاهش هزینه‌های سرمایه‌ای استارت‌آپ‌های فعال در صنعت تجهیزات الکترومکانیکی کشور، با ایجاد یک ارتباط مناسب و کارآمد بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای توسعه اقتصادی و ترویج کارآفرینی در کشور، بستر پرورش ایده‌های نو را فراهم کرده و سپس مسیر رسیدن آن ایده‌ها به بازار را تسریع و تسهیل نماییم؛ بدین منظور ما خود را متعهد به پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینان زبده و جذب سرمایه‌گذاران در جهت توسعه اقتصادی و ثروت‏ آفرینی می‌دانیم

چشم انداز

این مجموعه در نظر دارد گستره فعالیت خود را با فراهم آوردن امکانات، خدمات و بستر آموزشی و … در جامعه افزایش داده و بتواند با همکاری فرهیختگان در آینده ای نزدیک به جامع ترین بستر تخصصی سرمایه گذاری و شتابدهی ایده ها و تولید ثروت در کشور تبدیل شود.